Draghjälp!

Skulle hem till stallet i går o fixa lite. Kände att det fanns spring i benen idag åxå! Drog på mig löpardressen under stalloutfiten och åkte dit. Vädret var sjukt skönt!
Sprang en kort runda på grusvägen i skogen på ca 2 kilometer. Det var ändå lätta steg trots att min draghjälp Nobla pinnade på som en tok!
Haha ett tag när jag skulle gå ner för en lång stenig stig så hängde jag grimmskaftet på axeln och knatade ner, eftersom jag hade musik i båda öronen så helt plötsligt känner jag -" gu va lätt det blev"! Vänder mig och och ser att Nobla står va 20 meter bakom mig o tittar förvånat "- men HALLLÅ du har ju tappat mig här"!!!!
Haha underbara häst!
Vaddå uppfostrad?

Får allt bli fler ggr, trots några skrattande miner av några fotgängare men va fasen ska man göra då? Har man ingen hund så får man väl ta det man har??
O tänk om man stukar foten eller helt enkelt bara inte orkar mer... Då finns det iaf en som kan bära mig hem ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0