Kiropraktorn

Nu har jag äntligen vart iväg till kiropraktorn!
Jisses va det knakade och brakade!
Men det fanns inga fel "sklettmässigt" på min rygg eller höft!
Bra det! Men muskulärt fanns det några brister...är stel i hel höger sida vilket det egentligen inte fanns nån förklaring på varför men han trodde att den största boven är att jag strechar för dåligt!
Ska iaf dit på fredag igen för o se om dagens behandling tagit den fart som han ville :)

Jisses va trött jag vart på senaste tid. Hela förra veckan som jag ca 5-6 h / natt och i helgen blev det inte mkt sömn. Jag vart så trött idag när klockan ringde vid 05;00. Det är så illa att jag tillomed somnade på JOBBET!!
Hahaha somnade i soffan på frukosten!
Vaddå tupplur!
Så i kväll blir det TIDIGT i säng!

Ska uppdatera mer om götet när jag orkar! Nu måste jag sätta mig o betala allla räkningar. Jippi!! :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0