SM i trötthet!

Ligger just på guld tror jag :P
Har fått in en underbar rutin nu ett tag på 4-5 h sömn per natt. Bläää för det.
Förutom jobbet så har jag ju alltid femtioelva saker o göra så jag ska börjar o ta tag i det där nu. Men faaaan jag vill ju alltid vara med, vill inte missa nått kul!

Igår blev det iaf lite umgänge med några vänner som ligger mig varmt runt hjärtat.
Först åkte jag till familjen Björk på en fikastund på efm.
Efter det blev det kvällsmat hos Johanna o Magnus tillsammans med Sebbe och Huongan :)
Supertrevligt allihopa!

Dagen har idag bjudit på en arg och trött Emelie som bråkat med både kollegor och Sambo. Aja så är det ibland. Vissa dagar är inte värda ett skit o somliga tvärt om...
Men efter jobbet blev det iaf en snabb sväng till stallet för lite mockning och div sysslor.
Åkte hem o duschade och gjorde i ordning mig inför kvällens hockey som slutade med vinst till Leksand... Fan.
Lite biggestloser och BB mys med Jessica efter :D
Tok för länge man såg henne sist! Men nu är hon hemma ända till Måndag fm!! :) gillas!


I morgon blir det ett återbesök hos kiropraktorn innan jobbet.
Efter det ska det vankas fredagsmys hos Flisan! :)
Ska bli en mysig helg detta! Se på Måndag vad den bjöds på ;) hihi

Nää nu ska jag sova här. Har iaf en underbart efterlängtad sovmorgon i morgon! Jääääj!

Godnatt ifrån oss :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0