Smink!

Jag är ju helt otrolig och glömde min sminkväska när jag åkte till Jessica i helgen... Så himla typiskt mig!
Vem glömmer en sån viktig grej??
Haha aja men det var bara o köpa nytt!
Passade på att prova nya foundationen "Fit me" ifrån Mayelline. Än så länge tycker jag den är skitbra!
Lagom täckande och ger en bra yta.
Ska nog köpa både pudret och rougen om jag tycker den är lika bra framöver :)
Köpte även en ny mascara då det är de smink jag använder mig av mest. Fick bli den nya "Illegal length" ifrån Maybelline. Skit bra. Slut :D
Har ju samlat på mig några mascaror nu på senaste tid men det blir ju så när man är glömsk!
Dels så använder jag mig av en sort till övre fransar och en annan till undre...
Har även på senaste prövat flytande eyeliner vilket jag köpte på Ullared (haha) men iaf tänkte att kan ju pröva o se om den är bra.
Har nu använt den flitigt så jag passade på att köpa en annan variant i Linköping. Vet inte om det är en ny sort eller inte är ju som sagt inte "hemma" på det området men iaf så var den i geleform med pensel. Skitbra!!!
Jätte lätt att applicera och få den snyggt!
Även den i Maybelline :P
märks det att jag gillar det märket?? :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0