08:42!

... Slog jag upp ögonen i morse :P
Dyngpigg!
Helt otroligt... När man väl får sova liksom :P men det är ju faktisk sovmorgon om jag tänker efter :P
Aja ledig heeeela helgen :)
Se vad som bjuds på att göra idag. Jag och mamma ska ev åka och hämta hem över ett ton hö idag. Suck och stön! Vi har inte köpt hö på hur många år som hellst!! Men förra årets skörd var inte så bra och vi har utöver det sålt för mkt hö så nu är vårt slut. En onödig utkostnad
Men vad ska man göra? Pållarna måste ju ha käk :P
TAN blev såld igår! Så nu bor han i Ludvika.
Mkt skönt om jag får säga det själv :)
Vi behöver ju inte ens 2 bilar så att ha 3 är ju absolut onödigt! Så nu ska vi ha SOU i sommar och sen till hösten ska även den säljas. (om det vill med sig denna gång :P)

Nä vittja om man skulle pallra sig upp nu och göra lite frukost? Ligger här i sängen och myser med min lilla älskade "familj" :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0