Äntligen över!

Efter varje jobbhelg så pustar jag ut när det är över! Absolut inte för att det är pest o pina att jobba helg men så himla kul är det ju inte :P mkt roligare att vara ledig ju!
Iaf nu är min arbetsvecka över som resulterade i 50h. I morgon börjar redan en ny!
Ett mumspass på 10h.

Idag efter jobbet tog jag det ganska lugnt. Åkte till stallet vid 18 tiden för att kika till pållarna och sen ha insläpp.
Det var städdag idag, tyvärr så jobbade ju bag och kunde inte vara med... Men dom som bidrog gjorde en massa bra saker!
Det är ett sånt härligt gäng tycker jag! :)
Olika åldrar på oss människor som hästar!
En i stallet tog fixade ut en grävskopa så vi fixade upp ridbanan ordentligt. Den känns nu så mkt större. Tack vare all grus som inköptes förra året så har banan vart jätte bra trots allt regn! Så det är ju bra :)
Nu är det bara "corallen" som skall spikas ordning. Några hungriga hästar i vinter som inte kunnat låta de räckabara stolparna vara ;)
I sommar skulle det inte heller vara så dumt med ett o annat penseldrag på utsidan! Se vad som hinns med!
Tiden rinner ju bekant iväg med höskörd, semester, och övertidsjobb!
Vilket fall som helst så är det underbart att få åka till stallet med ett leende på läpparna :)

Nu är det läggdax för läääänge sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0