Biltema levererade inte!

Var inne till Örebro som sagt i söndags för att köpa bland annat ett täck till Nobla. Hon är ju så varsam om sina täcken så tänkte att jag köper ett billigare. Biltema har visst börjat med hästgrejjor nu så vi åkte dit.
täcket såg snyggt o fint ut för sina 299:- så en i stl 135.
Herre jesus va stort det var!!!! Inte ens Sweetan som har 155 i vanliga fall kunde ha det!
Så Sebbe får ta med det i morgon och göra ett återköp. No more Biltema för pållen iaf :P
För övrigt så gör Sebbe sin sista skoldag i morgon, med andra ord... Examen! Och ingen annan än möjligtvis han då är gladare än jag!!!!
Äntligen får jag min man tillbaka på heltid!
Älskade människa <3

Grattis till examen bubben!

image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0