Första Maj!

Är helt vilsen idag! Har hela dagen trott att det vart söndag idag... Men det är ju inte rätt :P
Vet inte om det beror på att inventeringen tog död på alla celler i hjärnan eller att de flesta jag känner vart bakis idag!? Haha!
Inventeringen gick iaf någorlunda bra... Började lite tidigare med "hopp" om att vi skulle bli klara lite tidigare men det var ju bara att glömma :P
Kom iaf hem vid 00:30. En arbetsdag på 15,5 h! Trött tjej AB!

Min lediga dag spenderade på fm i stallet. Liten uteritt i skogen i detta underbara väder!! :D
Fick tillomed lite färg på axlarna!


På efm kom Jessica hit och vi gick ut på en pw. :)
Det blev även Harry Potter 4, så nu är det bara 4 kvar :)
Längtar redan till v. 20 för då blir det besök i Linkan!! :)

Nu har jag rätt så många "slav" pass om man får säga så, jobbar 10-21:15 i morgon och innan det ska jag till stallet. Måste försöka hinna med lite springtid denna vecka! Hur fasen jag ska få till det får vi se ;) haha!

Nää nu ska jag försöka sova här, fy fasen det är rena rama sommaren här i vårt sovrum... 23,4 grader. Haha o värre blir det!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0