Solning!

Hade trots väderlekens rapport turen på min sida och fick en heldag med solning på min bleka kropp :P
Blev iaf måttligt röd och brun, skönt med någon färg iaf :P
Nu lär det väl ta några dagar tills nästa solning så "brännan" får lägga sig!

Blev även en eftermiddag i stallet. Noblas ben var lite bättre idag men ändå inte helt 100. Eftersom hon får "fodergallor" på sommrarna som sagt så tog jag en chansning att ta en kort skrittrunda i skogen. När vi kom hem var benet i samma skick. Få se hur det ser ut i morgon. Är det svullet så får hon stå ett par dar.
Självklart så varken haltade hon eller markerade på något av benen. Inte heller var det pulserande eller galligt.
Det är bara ytterst lite svullet.
Hoppas det är bra i morgon!

I morgon är det dax för jobb igen. 10-21:15, så det blir min fredag det!
jääjj!


Bjuder på en sommarbild! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0