Well well!!

Jag är uppenbarligen ingen "sommarbloggare" :P
Va fasen ska man lägga energi på det när solen finns?
Aja men nu finns iaf lite tid till övers innan mina blå ska stängas.
Detta har iaf vart en kanon helg!
Fredags blev det en liten mini p-fest hos Björn. Jag, My,
björn och Thomas. Fattar inte riktigt j
Hur både jag och My tänkte då vi båda faktiskt började jobba 07 på lördagen ;)
Men det var iaf värt den trevliga kvällen för 2,5 h nattsömn!

Lördagen bestod av jobb och efter det en snabbtripp till Örebro med Johanna. Köpte tomatplantor och nytt schampo. Även ett flugtäckte till Nobla som tyvärr var för stort.
På kvällen blev det bio, Men in black 3 :)

Idag har jag och Johanna solat mest hela dagen! Även årets första grill här hemma har utfärdats :)
Två rätters hos mormor och morfar åxå :)
Såklart blev det även obligatoriska BB myset! Denna gång med Johanna :)

Nu är det definitivt dax att sova!!!!
Klockan ringer 05:10!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0