Bye bye USA!

Med en liten tår i ögat säger jag hejdå till detta underbar land!
Underbart o underbart kan man undra, jo det har sin charm på vissa sätt!
Jag personligen gillade New York mer än Miami faktiskt. Det kommer lätt bli ett återbesök där i framtiden!
Klart det vart skönt att få sol på sin bleka body åxå.
Men det ska som sagt bli lite skönt att få komma hem till familj o vänner! Ens vardag liksom.
Sen är väl jobba inte så kul o göra det första man ska göra men det är en annan femma!
Det jag saknat mest av allt i min vardag utan familj/vänner/djuren är det svenska VATTNET! Kranvattnet menar jag då! Fyy fan för detta äckelvatten! Under två veckors tid har jag gått omkring och luktat "badhus". Det är så sjuuuuukt mkt klor i vattnet här! Mer än vad jag nånsin upplevt i nått annat land.
Mitt älskade hår har tillomed blivit sexigt skiftande grönt trots jag ej badat det en enda gång i poolen... Kul!
Nej i morgon bitti börjar den oändliga resan hem mot Svealand. Först en bil tur på ca 45 min till airporten, väntetid i ca 1 1/2 timme. Flyg i 3 h. Väntetid i 4 1/2 h. Flyg i 7 h. Biltur hem i 2 1/2 h! Jippi!
Så på lördag kl 07:40 skall jag förhoppningsvis stå på svensk mark igen!
Om nått av planen mot förmodan tyvärr störtar o vi dör så älskar jag er alla mina vänner, ni vet vilka ni är :)
Tack o hej!



Kommentarer
Johanna

Men nu är du hemma och blandar drinkar till mig!!!! ;) Puss!

2012-11-17 @ 20:22:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0