Dumma tv!

Köpte ju en ny tv i lördags, än fungerar den inte :(
Suck... CI-modul saknas!! Va??? Va fan är det för skit?
Hopp! Åkte till Elgiganten med hopp om att få köpa en sån där CI modul skit grej men säljaren tipsade mig om att höra med min hyresvärd. Tvn fungerar skit bra genom fibret sa han, ah jo det tror jag åxå på men va fan jag vill väl inte dra en sladd ut till hallen där uttaget sitter o sen har jag ju dessutom inte det än! Kul om man hade velat skaffa mobilt bredband liksom!
Ah nää jag orkar inte strula. Får ringa i morgon helt enkelt o se!
Efter denna stressiga dag ska det bli skönt med några timmars sömn! Stallmorgon tillsammans med Flisan väntar kl 07:00! Natti



Kommentarer
Mattsson

Hahaha så där stod de på min med men de var bara att greja med nån inställning så gick de sen. Så greja på du vettja.

2012-11-29 @ 16:16:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0