Food!

Maten här i Miami är sjukt god! :) igår blev det kalv och pasta och idag blev det kyckling :)
Det märk verkligen att amerikanerna lever på sin "service" när dom jobbar. Så uppassad man blir här när man äter ute finns inte ens med på kartan i Sverige!
Både jag och Jessica är sjukt trötta idag, måste vara solen som gör det så här i början :P
Det blir en tidig kväll även idag. I morgon blir det ännu en dag i solstolen. Hoppas på bättre badupplevelser... Mindre ormar dvs! Till er som inte har mig på FB, Så simmade det förbi en 1 m lång grön orm i vattnet typ 30 cm ifrån oss!!!! Tror du vi fick panik! Vaddå vidrigt!?
Dessutom är det typ 100 stora fiskar som ständigt ska "picka" en på benen när man badar :P lite coolt iaf tycker jag :P
Nej så det kanske blir poolen trots allt!



Kommentarer
Johanna

Fy så läskigt! Hade aldrig vågat bada där jag som avskyr både fiskar och ormar!!! :P

Svar: Mja fiskarna gör mig inget men ormar villJag inte bada med tack!
Då lär du bada i poolen i Thai då om du är
Rädd för fiskar ;)
Emelie Backman

2012-11-07 @ 13:24:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0