Fredag, 23:e November

Där var nästan denna vecka gjord!
Börjar äntligen komma ifatt med sömnen :)
Idag stod en efterlängtat sovmorgon på schemat men var tvungen att tvättstugan i morse :-/
Det är verkligen nått jag saknar faktiskt, att kunna tvätta NÄR jag VILL!
Det är så himla dåligt här där jag bor med tider. Vet inte hur många ggr jag gått ner för att se om det finns en ledig tid samma dag och allt är fullbokat men ingen som tvättar. Suck.
Aja så man får slå på stort när man ändå är på g!
Har köpt ett nytt träningskort nu åxå!
Dock är jag förkyld så jag ska avvakta till söndag så får vi se om det blivit bättre. Om inte så kör jag nog ett pass så får vi se om det bryter ut eller inte. Ska bli så skönt att få köra igång igen, har saknat det!
Annars i helgen blir det lugnt! Ska jobba som vanlig ordning på lördag, sen söndag blir det stallmorgon för hela slanten!
Nä nu är det dax att hänga lite tvätt här! Mors



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0