I have a hangover!

Its unspeakable! I do have a real hangover...
Men snart är den nog över ;)
Med endast 3,5 h sömn så är det kanske inte så konstigt!
Både Madde och Jessica sover iaf sol två stockar här men jag kan som vanligt inte sova. Suck.
Kan iaf trösta mig med att kvällen igår var sjukt kul!
Vi var ute på en klubb som hette Blue Martini. Det bjöds på många timmars dansande!
Efter 2 av att köpa drinkar gav vi upp! Amerikanarna KAN inte göra drinkar! Dom KAN inte det! Starka som fan I give you that men vidriga! Usch! Det godaste jag hittills har druckit ute var faktiskt (illa att säga) men Tequilan vi fick i NYC ute!
Nej man får hålla sig till en öl om man väl ska köpa nått ute :P
Nu hoppas jag på att jag efter lite vatten påfyllning i min kropp kan ta sömn rond 2.
Vädret idag är inge vidare så det ska ev bli en shopping dag. Vi kommer isf att besöka ett känt shopping mall center called sawgrass mills!
Ikväll om vi inte mår för illa blir det nog en ute kväll till ;)
Natti natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0