I ❤ shopping

Igår åkte vill det stora shoppingcentret Sawgrass mills som jag berättade om tidigare... Jisses, min bankman (om jag hade haft någon) skulle isf undra om jag var dum i huvudet.
Det blev iaf en massa inköp!
Bla två par Converse, ännu fler underkläder ifrån VS, några tjocka tröjor, ett par mjukisshorts, o lite mer som man inte kan skriva ut här... Det är ju faktiskt jul snart ;) hö hö!
Jag har ju dock ett stort dilemma! När jag åkte hit hade jag redan 3 kilos övervikt.... Hur kommer det inte vara nu när vi ska hem?
Ska ju såklart ransonera en del men hur mkt väger det då :P
Aja nu är jag i US o va fan då måste jag väll på handla! ;)
Ligger o väntar på att mina kära vänner ska vakna här så vi kan äta lite frukost :)
Sen blir det en dag i solstolen om solen vill titta fram idag :)
I natt regnade det faktiskt när vi skulle åka till utestället!
Så ja, bad days are here to! :(
Jo men... Trevlig "efm" då :P



Kommentarer
Johanna

Åh jag vill också kunna handla underkläder från VS, fuskigt! ;)

2012-11-12 @ 13:10:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0