Newark airport!

Oh god lord! Asså de där med att hitta på flygplatser är inte min grej :P haha
Det började bra med en skräckfärd ifrån hotellet i New York. Tog över en timme att ta oss till flygplatsen då det var värsta rusningen. Bilar över allt o filbyte hit o filbyte dit.
Nät vi väl kom fram o hittade till incheckningen så var min väska för tung. Såklart liksom!! Suck. Va faaaan tänkte jag, ska jag behöva packa upp nu? Men med lite "hund" ögon så gick det bra ändå :P tänkte att gud va skönt! Vi dundrade till passkontrollen men upptäckte där att vi saknade ett boarding card!!! Shiiit!! Du dundrade tillbaka upp igen till inchecknings gubben, han bara skrattade o skakade på huvudet när vi kom o höll upp boarding kortet. :) skönt!
Ner igen till passkontrollen. Där fick jag visa upp väskan i alla allvarlighet... Asså ser jag ut som en terrorist?
Efter lite om o men så kom vi förbi den iaf o kunde gå o äta frukost :)
Väl på planet tänkte jag sova då jag var skit trött ( är fortfarande lite jetleg:ad) nej men då får jag sitta bredvid en super pratglad amerikansk gubbe som babblade med mig heeeela resan!
Nu ligger jag här i min nya säng på 140 cm bred med 3 stor kuddar och ett underbart täcke. Utsikten ifrån vår balkong här på 9:e våningen är helt untouchable! Its so beautiful!
Ska visa på bild i morgon när solen är uppe :)
Blir en tidig kväll idag, är helt slut av all resan och förmodligen lite efter gårdagen "lilla" promenad!
I morgon vankas finväder o bikinin åker på! Längtar efter att få färg på denna kropp!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0