Sunes sommar!

Kan aldrig få nog av denna film!!! Hahaha vi ligger här på hotellrummet i varsin säng o skrattar. Youtube är en fantastisk uppfinning :)
I morgon blir den förhoppningsvis en soldag vid poolen eller möjligtvis havet såvida det inte är "surfvågor". Ingen bra erfarenhet av att bada då kan jag säga!
Idag var vi i Miami innerstad o kikade runt lite. Det kändes inte som vi var i USA längre! Shit vilken kulturkrock på massa olika människor! Nej här trivs vi bättre faktiskt i Fort Lauderdale :)
Men fint var det iaf, inte att tala om south beach!
So amazing! Taxifärden hem med vår chafför Allan var ju åxå en erfarenhet för sig, haha! Var så trött i hjärnan efter ca 30 minuters tjat o prat non stop! :P

Ska skriva mer om hela resan när jag kommer hem tänkte jag där av jag skriver så kort nu btw!
:) nu ska jag iaf nanna här!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0