Uteliv NYC!

O herre, behöver jag ens uttrycka mig om vad jag tycker om det?
He he, ligger här i sängen och känner Tequilan bulta i pannan, men jisses va kul vi hade!
Vi åkte till ett uteställe som hette Latitude som låg mellan 6th och 7th, strax efter Time Square.
Det vi ville var i första hand ta en drink och sen få dansa! Drink det fick vi! En besvikelse dock :-/ men ner gick den iaf och även Tequilan som vi blev bjudna på.
Sen fick vi dansa som aldrig förr!! I nästan 3 h non stop till underbar musik dansade vi och när vi väl bestämde oss att gå hem så GICK vi hem! Dundrade över Time Square, fick en "gubbe" att ta kort på oss, pratade med poliser och andra människor. Alltså det är helt sjukt hur vi både hittar här och hur vi vågar "ta"för oss här! Hemma hade jag liksom inte vågat mig för lika mkt men här dundrar vi! :D Språket går även sjukt bra, om ännu bättre när vi druckit lite :P

Nu ska vi pallra oss upp här och äta lite frukost. En tur till central park idag och en båttur förbi Frihetsgudinnan it is. Sen är det bara en massa shopping som gäller! Mitt VISA kort hatar mig just nu!
Ha en bra dag hemma i tråkiga Sweden! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0