3:e October!

Ligger här o knåpar några rader innan mina blå får vila några h! Idag har det vart en lång dag vill jag säga!
Har haft en massa ärenden för mig, bland annat ett besök på resebyrån ang. Våra biljetter som ej ännu är betalda.
Ska ner på måndag och betala en sista gång.
Hade glömt bort hur mkt det var och blev positivt överraskad när summan var några tusen billigare :P

Sen har jag även antagit mig dagens-klant pris! Vi bokade ju hotell i NY igår, och fick idag se på bokning pappren att vi ska vara där en dag längre än vad vi bokat. Vi har alltså bokat hotell för 2 nätter var av 3 vi skall vara där!!
Åhhh suck!!! Men RING till hotellet o hör tyckte resebyrån. Är du galen sa jag!!! Jag ringer inte!! :O
"- hellooowww, iim Emelie, calling from sweeedddeenn"!
Näru! Vi slängde iaf iväg ett mail som Jessica så snyggt skrev ihop :) få se vad det blir nu av detta. Vem vet, en parkbänk i central park kanske??

Var även och träffade min hyresvärd idag som jag sa igår!
Har skrivit på alla papper och fått all info. Detta kommer bli kanon :)
Ska lämna in pappren på banken nu bara så det blir färdigt med lånet osv. Sen är det bara den eviga väntan till 15:e då jag äntligen får tillgång till min första egna lägenhet :D

Hann med lite nagelvård åxå dagen i all ära! Inget spec, bara vanlig fransk manikyr!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0