Blåmärken, alkohol och skratt!

Det är tre saker som helgen handlat om!
P-festen igår var som vanligt en succé!
Oj oj oj va kul vi hade!!! :D
Massa badminton o tennis, räkmacka o sen lite bastubad på de :)
Sen dundrade vi hem fort o gjorde oss i ordning. Att tre tjejer kan bli klara så snabbt är fan ett rekord!! :P
Utgång på Nightshift var väl inte nån hit då musiken var sämst och åldersgränsen låg på ca 40+!
Jag och Flisan fick för oss vid 01:00 tiden att ja vi dundrar ner till statt! Strax innan så snubblade jag på Flisan och gjorde en riiiiktig vurpa! Shit! Bra jobbat Emelie!
Slog i både knä, armbåge och hakan. Kan säga att jag är måttligt stel idag!
När vi väl kom till Statt fick vi inte komma in pga för mkt folk! Dåligt! Så Flisan beställde en taxi hem och jag hoppade av vid Nightshift igen och avrundade kvällen där :)
Mådde dessutom oförskämt bra idag åxå!
Bara tröttheten som består.
Nu ska jag nanna, jobba lite i morgon igen! Jippie! :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0