Första natten!

Sådär... Check! Sov ca 7 härliga timmar. Visst vaknade till till lite nya ljud såsom bilarna som dundrade utanför bla. Men det blir ju bättre när man fått upp gardiner oså :)
Flytten gick bra igår, det gick väldigt snabbt.
Moa var med och bar samt hela familjen plus Sebbe då.
Nu har all möbler kommit till rätta och det är "bara" finliret kvar... Alltså det roligaste :P
Idag måste jag inhandla en antenn sladd så jag kan se på tv iaf. Har lånat Sebbes lilla 26" tv, bättre än ingen kan jag ju tycka :P
Måste sen åxå handla, för jag har ingen mat hemma :P
Lite jobb åxå i vanlig ordning! :P

Ska visa mer bilder, men gör det sen när jag kommit mer i ordning! Här är iaf ifrån sovrummet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0