Fredag!

Åhh äntligen fredag :)
Till min stora glädje så kom jag en timme för tidigt i morse till jobbet. Va kul det är!!! Inte. Aja men det var bara o byta om o hoppa in o jobba. Fick även lite övertid åxå då jag fick sluta senare ändå!
Nu är jag iaf hemma o ska slänga ihop lite mat till familjen här. Mamma är ju i Skövde o tävlar SM med Sweetan och kommer inte hem för ens på söndag. Så en person mindre att laga till :P alltid nått!
Det blir iaf två olika rätter då Julia inte äter lax!
Så lax med citronsås och potatis, sparris.
Julia får kyckling och kantarellsås.

Sen får det bli en kort skogstur med Nobla. Ska försöka täppa igen några hålor på vägen hit ifrån stallet åxå. Döden för min vita bil o plumsa igenom dessa hålor varje dag!
Runkeeper har dessutom påmint mig 2 ggr idag att inte glömma den 30 minuters joggen som ska vara avklarad idag åxå! Hum!! Fredagsmys? Nä!
Späckad dag, japp!



Kommentarer
Johanna

Gött hörru! Själv så har jag införskaffat mig största godispåsen och ska mysa ner i söffan!=)

Ses imorgon goding! ♥

Svar: Åhhh va gott! önskar jag hade en likadan själv här nu :P Men jag har iaf bakat! Lägger strax upp en bild på´t ;) Hihi ja det gör vi! desamma :)
Emelie Backman

2012-10-05 @ 18:33:10
URL: http://johannanorgren.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0