Grå dag!

Idag är mitt humör lika med noll. Vaknade relativt pigg i morse, gick ut och släppte ut hästarna i lugn o ro. Nu känner jag mig bara usch... Ledsen!
Jag är ingen person som ofta visar hur jag mår och känner, då jag oftast uppfattas som känslokall och hård men självklart har jag åxå känslor!
Jag funderar mycket och analyserar allt. Visst det är dumt ibland men det är så jag bearbetar problem och känslor.
Idag är jag iaf arg och ledsen måste jag "tyvärr" erkänna. Ingen ide att stänga det inne liksom utan lika bra att bara få släppa ut det.
Det är finns så många frågor som behövs svaras på, frågor jag inte kan svara på just nu... Frågor jag kanske inte vill svara på heller?!
Suck... Allt händer av en anledning... Jo visst! Men förbannat jobbigt är det!
Tänk om jag bara kunde få sätta mig i din box igen som förr o berätta allt, du lyssnade alltid. Du var min bästa vän! ❤



Kommentarer
jessica

Finns här any time! <3 bara att ringa!

2012-10-07 @ 11:21:52
Johanna

<3<3

2012-10-07 @ 13:23:02
Anonym

<3 Jag kan nog snickra ihop en box här - komsikomsi!

2012-10-11 @ 01:17:53
Mos

Ja jag vill helst vara anonym... :P

Svar: Hihi va go du är :P
Emelie Backman

2012-10-11 @ 01:18:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0