Hockey och alkohol!

Igår blev det både hockey och alkohol! Boffarn vann över Örebro vilket var skit bra! Sk bli en härlig stämning på måndag när alla örebroare kommer och ska jobba. Hö hö!
Följde med Moa och Patrik hem, fick träffa Patriks kollegor som var här på besök. Några härliga själar. Efter det blev det ett besök på Red Brick och därefter ett besök på nya sportbaren. Så en litehalvfull Emelie fick idag sova ut till 09:48 faktiskt... Rekord!! :)
Nu ska jag masa mig upp o bege mig hem till Sebbe en sväng och bla. Hämta mina vinterdäck till bilen som för övrigt skall sättas på till veckan! Måste ju det eftersom vi skall ha den till Arlanda :)
Lite stall efter det och sen kvällsjobb tillsammans med Flisan :) bra dag! :)
Tack o hej!



Kommentarer
Ove Sundberg

Fan va tråkig du är ;)

Svar: Det må vara sant... Eller? :P
Emelie Backman

2012-10-20 @ 17:18:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0