Jotex.se!

Kunde inte hålla mig igår, så jag klickade hem tre par hissgardiner, ett överkast och en sängkappa :) yberglad för att jag nu kan inreda lägenheten oså, så er jag sen när jag får order bekräftelsen att paketet kommer 10:e november! Amen ja va kul! Kan alltså inte hämta ut det för ens tidigast 17:e! Aja inte mkt att göra åt! Men lite tröttsamt alltså!!! Varför måste det vara så lång leveranstid? :(

I övrigt då så har man ju sumpat Runkeeper schemat helt nu då när förkylningsbacillen härjar i min kropp :(
Känns inte bra alltså!
Men så är det ju när man drar på sig sånt här skit :(

Nu ska jag hoppa upp o äta lite frukost. Är välbehövligt ledig idag, så himla skönt :) lagomt sen att jag jobbar tors-fre-lör o sen ledig igen :)

Få se vad dagen bjuder på... Vill bara ta det lugnt idag men funderar på o åka hem till "kullen" o packa lite. Måste även köpa elementfärg så kan ju likväl göra det idag när jag ändå är inne i stan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0