Nedräkning börjar...

Känns helt sjukt och ofattbart att vi åker om 1 vecka!!
Nu, om en vecka så är vi på Arlanda o är måttligt nervösa inför morgon dagen! :P
Tiden tills dess tror jag kommer gå fort!
Tror inte jag fattat riktigt allt som faktiskt ska göras innan dess! Mamma o Staffan åker till Spanien i morgon fm, vilken då gör att jag har ansvar för stallet och allt som skulle kunna hända o ske där. Julia är hemma själv så jag kommer bog att sova där iaf någon av veckans kommande dagar.
Jag ska tvätta allt som skall packas. Ska tvätt en del i morgon bitti iaf. P-ferre på lördag, bakishäng på söndag, jobb och stallet måndag och sen är tisdag den sista dagen som jag kan packa på!
Gahhh! Men det blir nog bra iaf! Jag har att göra kan man säga :P
Jessica kom iaf (äntligen) hem till Kga! Som jag längtat efter henne! Känns som jätte länge innan vi sågs!
Men nu har vi iaf setts och få prata av oss "live" vilket var underbart skönt'!
I morgon kommer Mickis hit 10:00 för klipp o färg. Skönt! Hatar just nu mitt hår!!
Nu ska jag försöka sov lite. Överväger att ta "sovmorgon" i morgon o bara tvätta i 2 h! Få se... Kärringen i mig kanske slår upp sina blå kl 07:00 i morgon bitti!? :P
Natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0