Nykterist?

Joo men visst!? Känns typ som det iaf! Kommer inte ens ihåg när jag drack alkohol senast! Känns som en evighet sen dess! Jag som klassades som "svampen" i somras liksom! Nej men den 27:e, då är det alkoholintag... Big time! :P
Då vankas det P-ferre! :D
Längtar!!!
Tills dess är det flytt, flytt o flyttning som står på schemat! Även massa jobb såklart och ett kalas skall klämmas in!

Ikväll har Flisan vart här i Labbsand och kollat tv/film med oss "delar" av familjen. Vissa andra delar var ute och slirade :P
Det var verkligen som på gamla goda tiden! Hihi!
Mysigt iaf!
Flisan skall eventuellt åxå bli skötare på en av hästarna i stallet, Nikita. Kul! Hoppas dom trivs så vi kan rida ihop och åxå ses lite oftare :)

Nu ska jag sova och hoppas på att jag får njuta av en lång behövlig sovmorgon i morgon!
Brukar ju i vanlig ordning vakna 07:00 :-/
Ska nog iaf satsa på en morgon prommenix!
Världens sämsta "tanga-diets" vecka!
Måste börja igen med träningen!

God natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0