Sista natten!?

Sådär då, så var det eventuellt (är väl lika bra o säga) sista natten här i mitt rum i Labbsand. I morgon ska pappren skrivas och nycklarna ges. I morgon är det dagen jag väntat och längtat till nu ett tag :)
Eftersom jag jobbar så dumt så ska vi försöka flytta så mkt saker som bara går i morgon! Så sängen är prio ett då, så första natten i mitt nya hem kanske blir i morgon då :P vem vet!? Man ska väl aldrig säga aldrig men vi får se!
Har ca 15 bananlådor med saker som ska plockas upp och sorteras om. En del ska till Dano och en del förvaras.
Fick med mig massa smått o gott ifrån Örebro. Bla. Nya tallrikar. Dock inte de jag ville ha först! De var som bag skrev slut plus att de var inte alls som jag hade tänkt mig i verkligheten! Färgen var liksom persikofärgad än rosa som jag ville :(
Så det fick bli ett vitt set.
Ja vet Johanna att ni har lika dana, men dom är ju så fina plus billiga :)
Fick även bli lite annat så som glas o mattor, sängkläder, gardin stänger, stekpanna, muggar o besticklådor.
Prövade öven ut en ny säng som jag förmodligen kommer köpa framöver :)
Men innan det är prio USA, tv, dator o julen!

Nu ska jag försöka sova här. Hoppas man är pigg i morgon, har dock en känsla att det kan bli världens segaste 8 h på jobbet! ;)
Natti



Kommentarer
Johanna

Haha, det är nog fler än vi som har den serien ;) De är himla fina synd bara att de blir repiga så fort som sagt! :/ Längtar tills jag får se lägenheten!! Förhoppningsvis blir det redan imorgon! ;) <3

Svar: Hihi ja precis ;PNej det är ju inge kul!
Ja absolut!!!! :)))
Emelie Backman

2012-10-14 @ 23:01:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0