Tre veckor kvar!

Åhhhh om exakt tre veckor idag så hoppas jag att jag och Jessica sitter på någon bar i Arlanda med ett glas vin i handen... För nu är det faktiskt inte långt kvar! Längtar nått så sjuuuuukt mkt! :) ska bli så himla kul!
Det enda som är kvar att fixa är parkering på Arlanda, annars är sllt ordnat och klart! Känns så skönt!
Skypade med Madde idag åxå, det gjorde ju inte längtan mindre precis!
Shit va kul vi kommer ha!
Var iaf underbart att se o höra hennes röst! :) snart ses vi "live" ist ;)

Nu är iaf denna dag över och i morgon är det äntligen fredag!
Bara tre dagar kvar tills jag kan börja måla o dola! :D
På söndag blir det ev en tur till IKEA med mamma. Måste inhandla lite kökssaker bla. Tallrikar o glas. O annat skoj!
Måste åxå in på Chili o se om "min" tv bänk finns där!? ;)
Har inte hittat den rätta än förstår ni...
Ne nu måste jag sova... Natti :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0