Tvättstugedax!

Åh herregud, när jag och sebbe bodde på Tegn'er så hade vi egen tvättmaskin i lägenheten så det här med gemensam tvättstuga är väl inte riktigt min grej... Men iaf gick upp i morse och kånkade ner all tvätt hit. Tvättstugan ligger för övrigt i änden på huset bredvid.
När jag precis mosat in alla kläder i de tre maskiner som det stod jag skulle använda och slagit på alla så ser jag att jag inte alls var tvättiden 07-12 utan 12-16! Smart Emelie!!! Så nu tvättar jag alltså på nån annan stackares tid! Jag hoppas o ber nu att den stackaren inte kommer hit med sin tvätt den närmsta 45 minuterna. OM han gör det hoppas jag han är förlåtande iaf! :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0