Fredag!

Äntligen fredag! Iofs är det jobb i morgon men helgen lutar åt roliga aktiviteter utöver det :)

Lite alkoholförtäring i morgon, sen slapp dag på söndag.
Helt okey att se fram imot!

Haft en fantastisk morgon! Fy fan vilket skit väder!!! Regnet öste ner när jag skulle släppa ut pållarna, vinden dundrade osv. Usch!
När jag gick hem så såg jag att en hästs täcke hade åkt upp på ryggen så jag tänkte jag går in o rättar till det. Rykte med mig två äpplen i farten för att få henne att stå still medans jag grejar. Allt gick kanon tills den andra pållen bestämde sig för att sätta hästen jag grejade med på plats. Det resulterade iaf till att jag hamnade emellan och fick en spark i ryggen/höften.
Tur var att jag hann hoppa undan annars hade hon träffat mig i huvudet!
Det gick iaf bra och är bara lite ömt nu.
Har faktiskt ALDRIG blivit sparkad förut! Trots man ändå grejat med hästar i hela livet!
Så kan det vara iaf!

Och nej det var inte Nobla eller Sweetan...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0