Handpenning!

Tiden har nog aldrig gått så segt som den gjorde idag!!! Va fan klocka var ju 10:25 i 4 timmar!!! (:P)
Åkte sedan hem till "kullen" med ett gäng bananlådor. Dax att börja packa... :(
Efter en stunds packning så åkte jag och mamma till lägenheten och kikade och tig lite mått :) betalade även handpenningen som hon ville ha.
Har fått inflyttningsdatum 15:e Oktober! :D wiiieee!
Så nu har jag aldrig längtat så mkt tills dess! Johanna sa idag att det är ju kul att jag får den så nära inpå min födelsedag, och visst är det de :D
Bästa, roligaste och den mest dyraste presenten jag någonsin kostat på mig själv! :P
Tack ska jag ha :)

Natti!



Kommentarer
Mos

Coooooolt!
Har haft Patrik här i helgen så har totalmissat att köpet redan är klart! Massa grattis :)
Kul att du flyttar in medan jag är hemma också!
Skypedejt snart!

Svar: Det är lungan! Tack för samtalet ikväll :D Skönt att få höra din vackra stämma!
Snart kommer du :))))
Emelie Backman

2012-10-03 @ 12:44:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0