Ingen sovmorgon!

Haha blir så trött på mig :P
Vaknade nyss, skulle vända på mig bara och kom o tänka på lägenheten igen... Vips, dyngpigg!
Haha!! Helt sjukt va ja längtar!
Det ska bli så kul :)
Det finns ju så MKT man kan göra!
Eftersom hela lägenheten är vit så kanske en fondvägg av nått slag skulle passa in? Men vad för färg? Mönster?
Satt o kollade på Elgiganten igår på tvutbudet. Det är ju inte riktigt min grej det där, vilket märke som är bäst osv!?
Hittade iaf en Sony jag gillade, men då var nästa grej... Hur stor tv ska man ha?
40 eller 46 tum?
Ska iaf vänta ett tag med tv, och egentligen alla möbelinköp.
Får se vad jag själv har o så får jag "byta" sen :)

Näää tja om man ska gå upp? :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0