Its official!

Nu kan man väl säga att det är officiellt att jag och Sebbe valt att gå skilda vägar.
Officiellt o officiellt, det var en tid sen men inget jag valt att dela med mig här. Mina när och kära vet ju hur det legat till men Tänkte att det kanske kändes skumt för de som läst att jag ska på lägenhetsvisning!
Jag har sedan I somras bott hemma i Labbsand med familjen. Självklart har det sin charm men det är även ganska jobbigt. Man vill ju ha sitt eget hem med sin stil och sina "regler". Det är åxå sjukt dyrt att bo här ute. Inte för hyrans skull för det betalar jag inte, men bensinen! I vanliga fall kanske jag tankade varannan eller var tredje månad men nu klarar jag mig nätt o jämt på två tankar! Alltså ca 1700:- kr / månad i bara bensin! Crazy!
Så just är det en aningens rörigt i mitt liv.
Man har så mkt tankar och funderingar så vissa dagar vill jag bara krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet o bara dö!
Man känner så dålig liksom, det är en sån stor del i ens liv som inte längre finns kvar! :(
Jag och Sebbe tog iaf detta beslutet gemensamt och vi är absolut inte ovänner på något vis.
Han är en av mina bästa vänner och kommer alltid att vara det! En dag kanske man hittar varandra igen, vem vet!?



Kommentarer
Johanna

<3

2012-09-28 @ 13:40:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0