Rekord!

Som folk kanske läst i tidningen så hade vi ju driftstopp i alla våra kyldiskar på Willan i torsdags. Alla varor fick slängas så även lagrets. Varor för mååååånga måååååånga tusenlappar... Det tog mkt energi och tid att göra det åxå :-/ en arbetsdag som varade i 11 1/2 timmar. Dagen efter ringde klockan 04:10, då alla hästar skulle ut! Sen fort till jobbet för att fylla alla diskar med alla 18 pall färskvaror. Vi hade även inventering på kvällen. En skön arbetsdag på nästan 19 h!!! Tyckte jag hade ont i fötterna dagen efter, inte så konstigt iofs... Hade ju stått/gått i 21 timmar!
Kom hem strax efter 00 på natten och tog en PN innan klockan ringde igen 05:10... Bara att masa sig upp för att köra dagspasset till 15:00.
Har dessutom sen i onsdags vart riktigt förkyld åxå med nästäppa o feber, så denna vecka har inte vart någon favorit!
Jag har iaf slagit mitt rekord på många arbetstimmar på två dagar... 30 h! Sjukt!
Så hela 55 h har jag gjort denna vecka!
Men det positiva är iaf att det blir pengar :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0