Smink!

Måste åka och uppdatera min sminkväska lite. Sista vevan med min foundation igår, och sen börjar mascaran bli lite väl torr!
Har fasen haft den länge! Tror jag köpte den när jag var i Linköping innan sommaren!! :O

Gillar verkligen att ha Eyeliner ovan på ögonlocken! Men jag tycker fortfarande inte jag hittat någon bra eyliner för just det!! Har ca 4 st olika o flytande, fast, kakform osv men ingen av de är bra :-/
Antigen sitter dom som berget vilket är kanon MEN så färgar det av sig när man tittar upp! Inte kul o ha en "båge" ovan ögat liksom!
Eller så blir det inga "bågar" men den går bort jätte lätt ist!
Någon som har nått bra tips?

Såhär var gårdagens makeup :)



Kommentarer
Johanna

Det där är ett jättevanligt problem, det har dock aldrig blivit så för mig. Du får pröva dig fram mellan flytande, gelé, hybrid, kajal och se vad som passar dig bäst! :) Pröva att pudra lite lätt på ögonlocken med ett transparant puder för anledningen till att det smetar av sig är ju för du blir "varm" vid ögonlocken. Se också till att färgen torkar ordentligt :) Det är bra med en eyeliner som sitter men nackdelen är då att det är ett helvete att få bort det, men med rätt rengöring går det! Det passar dig, såg att du hade så igår. Jättefint! =)

2012-09-20 @ 12:59:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0