Sömnlös!

Hihi denna gång är det "glädje" som håller mig vaken. Ligger o tänker på hur ska jag inreda lägenheten, vilken färg ska jag ha på möblerna, vad ska man köpa, hur stor tv ska jag köpa osv, vilka möbler är gemensamt mina och Sebbes och vem ska isf få dom??? Haha mkt att fundera på!
Det var så mkt skoj som hände igår så jag glömde att skriva att det faktiskt bara är 4 veckor kvar till USA!!!
Shiit va tiden har gått fort! När vi bokade resan så var det nästan 6 månader kvart till avresa! Ha ha!
Är så himla laddad iaf! Dock ska jag nog köpa mig en triss eller dyl idag för nu skulle lite vinstpengar inte sitta fel!
;)

Vittja om man ska ge upp o gå upp nu ist? Käka lite frukost för en gångs skull kanske? Klockan ringer ju ändå 05:25!
Tog en extratid idag, tur! :P
Ska försöka jobba så mkt jag bara orkar nu till nyår! :)

Trevlig helg då på er! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0