Typiskt! :P

Åhhhh va trött jag blir på mig själv!! Har sovmorgon idag till 08:30, underbart liksom när man gått upp 05:10 hela veckan. Men nej när klockan slog 07:12 så låg jag klarvaken i sängen! Suck!!! Va faaaan :P
Aja men så är det väl när man blivit en morgon människa!
Tänkter dock ligga kvar här tills jag måste gå upp :P bara för att!! Haha.
Fick hem mina skor som jag vann på Tradera härom dagen. Jätte fina, och jag är så nöjd! Brukar inte köpa saker på tradera utan bara sälja men så kunde jag inte låta bli! Nästill nya och i jättefint skick! Dock lite stora men det gör ju inget, då kan man ju iaf ha lite tjockare strumpor i vinter :)
Kul :)



Kommentarer
jessica

dååååååålig update, BUUUUH! ;)

2012-09-13 @ 10:59:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0