3:e veckan: check!

Då har denna högintensiva vecka nått sitt slut.
Så mkt vi hunnit med dessa 4 dagar är inte klokt!
Är riktigt trött i hela kroppen. Har nog odlat ca 450 blåmärken med olika färger och kontraster :P
Har fortfarande ont i armarna efter Tornik'en (CAT).

Dagen har iaf bestått av strimma A (fys) på fm. Jag avstod då jag inte känner att kroppen är i chape att springa än. Men en promenad tillsammans med några andra som åxå är "handikappade" blev det.
Efter det blev det strimma E. Idag handlade det om hemvärnet och dess innebörd osv. En lååååång och seg timme som för mig var väldigt svår att hålla sig vaken igenom! Kom dock på ett bra knep för att ej somna... Benlyft! Så konstanta benlyft i ca 25 min blev det nog iaf! :P
Efm bestod av "plutonens timme". Då går vi all igenom veckan som vart, vad var bra o vad var dåligt. En bra grej tycker jag. Då vet man hur man ska lägga upp komma de vecka så det blir så bra som möjligt :)

Varje dag innna helg så genomför man en rutin som kallas VSR (VeckoStädningsRutin). Idag tog det evigheter innan vi var klara!! Höll på o bli galen!
Vi som var klara med våra områden fick snällt stå i "manöver" i korridoren o snällt invänta de andra. Jag tror jag hade stått tyst o stilla iaf 20 minuter innan sergeanten M sa åt oss att göra 30 upphopp på stället. Därefter hans favorit..... Jägarvila! Skjut mig. Jag hatar jägarvila!!! Dödens dålig på det. MEN jag ska bli bäst på jägarvila! Ha! :P
Sen fick vi gå hem :)
Nu inväntas vecka 4 men massor med nya utmaningar.
Vecka 5 vet jag att vi ska ut i fält så det ska bli kul o se vad nästa vecka har att bjussa på!
Nu ska jag hem till kga o ladda mina batterier. Vila min ömma kropp med lite städdag i stallet i morgon!
Puss på er!



Kommentarer
Jeanette

Ser nästan ut som ni redan städat skullen.

2013-04-06 @ 23:41:32
Johanna

Hahahaha, jag skulle vilja se mig själv gå runt sådär! ;D

2013-04-07 @ 06:00:06
URL: http://johannanorgren.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0