Dag 22!

Tung dag. Iaf psykologiskt.
Var sjukt saknig idag. Allt kändes bajs på ren svenska. Men nu när dagen nått sitt slut känns det bättre o inte alls lika jobbigt, tur man har så fina människor här :)
Jag blev såhär förra måndagen åxå när jag hade vart hemma. Liten depression efter man fått försmak av sitt vanliga liv. Ja vet inte. Sol sagt så är ledigheten så kort så man hinner ju inte träffa alla så mkt man skulle vilja osv. Men nu kommer jag ju åka hem en del efter dessa 2 veckor. Hoppas "måndags-depressionen" slutar bara!
Aja nog om det :)

Idag hade vi strimma A på fm. I form av crossfit ala armystyle! Skitkul!
Jobbigt som bara den, men kul! Mycket roligare än att gå ut o löpa!
Har dock fått ont i mitt knä igen, hoppas det bara är nått tillfälligt skit.

Efter det blev det lektion hur man sätter upp tälten. Ha det var inte bara. Kommer bli kul o trängas i dem nästa vecka ;)

Efm bestod av stridsförflyttningar. Shiit va jobbigt det är o kuta runt med full utrustning o rulla runt. Svetten rinner o det är så NU redan. Det blir intressant sen i mitten av Maj när solen gassar som mest här. Då är det jag som är nya svettlökenEmzan!

Vi fick iaf sluta tidigt idag så det blev en prommis till Konsum. Haha vår enda lycka här på FörMedC haha!
Nu ska jag slänga in mig i duschen och sen blir det skoputs som gäller.
Stridsväskan ska även packas inför i morgon, och till min fasa ska även Tornik'en (CAT) packas med :(( skjut mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0