Dag 24!

Vaknade i morse ganska pigg o laddad för en ny dag. Tyvärr var inte kroppen de. Haha hade ont överallt. Stel o jävlig.
Bara o kicka igång livet.
Livet som rekryt är ingen lätt match o saken är ju inte bättre när man hittat muskler man aldrig tränat förr :P

En fm i skogen blev det iaf, eldgivning på varandra :D skitskoj!
Sjukt läskigt dock alla sikta o sen skjuta på en person, dessutom en kamrat!
Ammunitionen vi använder oss utav är lösa skott med träprojektiler :)
Man på AK:5an sitter en pryl som gör att träet o skottet bildas till spån.
Vi fick iaf öva duell, efterhand och förhand.
Dessa tre är grunden i all eldgivning i strid tillsammans med eldställningar.
Så det blev mkt ner på marken, krypa till närmsta sten/stock osv.
Roligt var det trots man hade ömma armbågar o knän efteråt.

Efter lite lunch i form av ISO så fick vi löpa ner till gymnastiksalen och ha en hel efm med närkamp (krav-manga). Jag blir alltid så sjuuuuukt svett under dessa pass! Jag tycker inte jag är så överdrivet svett efter tex ett combatpass men jisses efter dessa!
Jag lyckade även på ett slag på snoken så jag blödde näsblod en sväng. Det gillas inte, så vidrigt!
Efter vi fick "höger, vänster om" så har det vart en luuuugn kväll. Inget fysiskt alls. Är helt slut i kroppen!
Har ONT överallt, haha!
Det borde finnas någon sport i att ha flest blåmärken för då lovar jag att det hade jag vunnit isf! :P

Nu är det sova som gäller!! Natti



Kommentarer
Jeanette

Sparkdräkt 💦👊💪

2013-04-11 @ 10:24:14
Jessi

Haha konstigt att du blir svettig jämfört med combaten när du har kläder åt en hel armé på dig! :P

2013-04-11 @ 13:27:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0