Dag 27!

Lördag här på FörMedC :)
Dagen startade med ett stort missförstånd i "vanlig" ordning med matsalen. "Matsal stängd" Amen va fan!!! Där stod vi 41 hungriga rekryter kl 06:00.
Aja bara att springa upp till Kasernen igen o försöka hitta nått o äta. För min del blev det en torr APK limpa med lite cola till.
Senare blev det lite BRAK i form av mkt överkropp. Det blev många armhävningar vilket gick mkt bra :)
Lite muskler har iaf biffat till sig verkar det som :P Ha eller teknik kanske :P

Fm bestod av teori av "kalltväder" och "SERE". SERE är en överlevnads utbildning.
Där efter fick vi marschera ner till hamnen. Där skulle vi gå ihop 2 och 2 o kyla ner foten i havet. Det var sjuuuuukt kallt!
Tur vi bara behövde ta foten o inte kroppen! När foten var vitaktig så skulle vi hoppa till vår partner och lägga foten i mitt fall Mauritz armhåla. Fräscht liksom!! Jag med min fotfobi fick typ panik när det var dags för mig kalla fot att besöka M armhåla. Jag skrattade så jag grät! Haha roligt var det iaf.

Lite exercis efter det och sedan fick vi "höger vänster om" :)

En skön o lugn eftermiddag/kväll har det vart :)
Välbehövligt att få vila musklerna lite.
Ser ut som att morgondagen kommer bli likvärdig men man ska aldrig säga aldrig! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0