Dag 37!

Äntligen kan jag blogga igen. Denna bloggapp är inte så bra ibland. Den stänger av sig o krånglar. Suck.
Aja men nu är jag tillbaka här iaf.
Har haft en helt underbar helg hemma i Karlskoga. Den innehöll massor med mys med vänner o familj. Min plånbok försvann lördag dag vilket resulterade till en polisanmälan och en dag extra hemma i Karlskoga för att kunna göra ett nytt pass.
När jag satt på tåget till GBG på måndagen ringde polisen o berättade att en vänlig själ kommit in med min plånbok :)
Allt fanns kvar så det Är ju underbart!
Det går ju ej att häva spärrningen på kort o pass så det är bara o invänta nya. Andreas har skickat ner mitt pass bla så inväntar att Sebbe ska få mina visa kort då jag tydligen enl. Swedbank fortfarande är skriven där. Så snällt att dom ställer upp :)

Missade iaf ingen direkt utb. I måndags vilket är tur :)

Idag skulle vi inväg till Sääve på en hel dag med skjutning.
Vi som var grupp 1 fick börja.
Sköt väl ca 1-2 h innan det var dax för ISO. (Mat)
Efter lunchen fick vi SL (skjutlag) 1 köra med Sgt. Mattsson. Gasmaskövningar!
Det var det jobbigaste jag vart med om! Dra åt helvete!!!
Vi skulle springa med den upp o ner för leriga backar.
Dessutom med utr!
Det var som att andas med ett sugrör.
Jag orkar dessvärre inte skriva mer nu för jag är helt slut!
Jag måste sova! Får skriva mer en annan dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0