Fredagsmys ala Kasernen!

Nu har denna vecka nått sitt slut.
Jag kommer inte åka hem denne helgen utan jag kommer att bo här.
I morgon ska vi gå ut ett gäng här ifrån GMU:n :)
Det ska bli sjukt kul!
Eftersom vi alla var mkt möra i kroppen efter gårdagens närkamp så har vi haft en lugn dag. Lite information om hur man kan gå vidare efter GMU:n. Bra o veta oså.
Efter "högervänsterom" så åkte jag o två till in till stan för att hämta ut mitt pass.
Efter det tog vi en repa på Frölundatorg.
Lite alkoholshopping o lite mat på MC :P
Nu sitter vi här en liten skara i dagrummet o softar. Väntar på att orken ska komma så man kan duscha eller nått.
Senare får det bli någon film om man inte somnar innan dvs :P
Trevlig helg på er! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0