Mot Götet!

... På små rosa moln far jag "hem" igen till Götet, och FörMedC.
Denna helg har vart sjukt underbar. Fått sova ut, träffa underbara vänner och familj. Ångrar inte att jag åkte hem.
Nu blir nästa hemgång helgen vecka 16. Längtar redan pga vissa anledningar :) hehe

Nu är det bara o tagga om och ta mig ann vecka 4: s utmaningar i GMU:n.
Det blir ytterligare lite tuffare.
Nu anser jag mig dessutom som frisk så nu är det bara o köra all fys!

Sitter o funderar på vad man ska hitta på när semestern kommer. Ville verkligen utomlands! :)
Kan inte jag bara få vinna lite pengar? :) haha

Nej nu ska jag inta lite resegotti o Cola här! Tjo ho!



Kommentarer
Jeanette

Det var mamma du syftade på och längtar till!

Svar: Självklart mammy ❤
Emelie Backman

2013-04-07 @ 20:49:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0