Närkamp!

Idag har vi invigt närkamp. Riktigt jobbigt och tufft. Att lära sig hur man hårt draget försvarar sig och även hur man kan döda någon.
Känns sjukt!
Har iaf ont överallt! Mina knän börjar ändra färg nu ifrån rött till blått.
Jag har aldrig vart så svettig heller som jag var efter dagens övningar. Hela dagen har vi haft både stridsväst och kroppsskydd på oss vilket är både tungt och varmt.
På fm innan det var dax att köra närkamp övade vi stridsövningar och eldställningar. Vi fick även kamouflera oss i både ansikte och hjälm.
Man kände sig riktigt snygg ut, helt svart/brun målad i fejjan! Ha ha!
Många skratt blev det!

4 h närkamp och därefter blev det en 2 h lång lektion i näringslära bla.
En lång arbetsdag sammanlagt kan nan säga. Morgondagen ser just nu väldigt rolig ut :D
Men det skriver jag om i morgon kväll!! :D hoj hoj!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0