Skit SJ!

Tågresan from hell!
Resan började bra, dock ej pga SJ men stod i dörren hemma i Labbsand 17:00 o hittar inte min plånbok som visade sig vara hemma hos Andreas.
Snäll som har är så kom han o lämnade den i dfs :)
Skulle kliva på tåget i inser att min vagn (14) finns inte! Va faaaan är detta tänkte jag.
Det visade sig att vagnen fanns ej med på tåglängan så det är bara att stå.
Superkul när man har allt betalt o klart.
Dessutom när man är asförkyld och förmodligen har feber åxå. Nej men alltid lika kul o stå dfs-gbg. Jag har tryckt in mig mellan en stolrad och en vägg. Ha ha känns inte så tattigt! :P
Aja på g ner är jag iaf. Hoppas jag slipper sånt här i framtiden.
Nej egen bil är alltid bäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0