Toppenhelg!

Tack alla mina vänner och familj! Denna helg har vart helt underbar :)
Ett stort minus är det dock att jag hela helgen snörvlat och hostat :(
Men men det fick gå ändå!

I lördags var det utgång som stod på schemat :)
"Hemvändar" kväll på Kupolen. Helkul kväll som ledde till skallebank på söndagen :P
Annars i övrigt så hade det vart mkt lugnt i helgen. Bara umgåtts med mina nära o kära.
Känns mkt bra att åka ner till Götet. Ska bli himla kul. Kommer nog dock inte kunna fysa i morgon dvs om jag inte blir helt frisk i natt!? :P
Det känns lite tråkigt dock :(

Se när jag kommer hem igen... :)

Nu ska jag knata hem ifrån Mormor o morfar o ta mig en dusch. Sen går bilen mot DFS. Tåget går 17:20.
Uppdaterar i morgon :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0