Vila, vila!

Vi fick sluta tidigare idag vilket vi inte hade räknat med då det stod "kvällstjänst" på schemat. Skönt tyckte vi alla. Jag och Sofia sa direkt att nej nu tar vi en PN! "- näää inte fan ska vi sova" sa Mauritz. 10 minuter senare ser jag att alla utom en sussar sött i sina sängar. Nu 1 h senare har vi alla vaknat till liv igen :)
Dagen har gått i teoriernas värld. Så boring om man får
Säga så. Men såna dagar måste man väl åxå ha. Tur är väl de då man ändå inte kan fysa. I morgon ska vi börja med närkamperna, ber till karmaguden att jag mår bättre så jag kan få vara med :)
Vaknade mitt i denna låten. Jag förknippar alltid låtar till känslor och personer. När jag hör denna kan jag inte göra annat att tänka på dig min vän Jessica! ❤




Kommentarer
Jessica

ÅÅÅ! världens bästa låt förknippad med världens bäste vän!! <3

Svar:
Emelie Backman

2013-04-02 @ 20:46:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0